Jag skulle kunna dö nu med kinden mot din hals

Började min dag med frullis på Ikea tillsammans med Carina. Egentligen skulle vi ätit den imorgon, men sen kände vi inte för att vänta så vi gjorde det idag istället. Sen traskade vi runt i lite affärer och alltså gud vad mycket fint hm har fått in! Längtar ännu mer tills på lördag när jag och Panda-Emelie ska shoppa (köpte världsfina lösisar idag att ha på mig både på julbordet på fredag och utgång på lördag).


Var hos läkaren och åkte således med bästa selfiehissen i stan (!), innan det var dags att go to work. Har varit en lugn kväll så jag hann till och med baka chokladmuffins till patienternas kvällsfika 👌 
Nu ska jag förhoppningsvis få krafter till att diska upp all min disk jag har, vill ju liksom ha det gjort innan helgen, och om jag känner mig själv rätt så kommer jag ta sovis imorgon innan jag jobbar kväll, så ah. Hey ho, let's go.

 

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback