& jag vet att allt är falskt och bedrägeri, men det struntar jag i.

Måndag, måndag, måndag. Vaknade upp till -6 grader och blev så himla varm i hjärtat. Åh vad jag älskar vintern och kylan! (okej kanske inte om det är såhära mer än -15 grader, men ah). Jag har jobbat hela helgen och det har gått bra, var ju hemma tisdag-fredag pga äckelångest. Ska till läkaren på onsdag så ska be honom höja medicinen samt att jag ska få något vid behov att ta om det skulle vara så. Nåväl, nog om det.
 
Har en fullspäckad vecka, men ska ändå försöka ta det lugnt. Ikväll ska jag till Marie och dricka lite måndagsvin. Vi har bestämt att varannan vecka när hennes sambo jobbar kväll, så ska vi dricka/prova ett nytt vin. Ikväll blir det dock gamla hederliga Tre Apor, men det funkar ju finfint det också. Imorgon ska jag passa Jackie mellan 07:45-16:45, så har hela dagen att mysa tillsammans med honom. Har redan bestämt att jag ska gå ut och gå tillsammans med min jobbarkompis och hans hund, och på eftermiddagen ska jag och en annan jobbarkompis också gå ut och gå. Så himla bra med hund för då MÅSTE man liksom gå ut, är ju himla dålig på det annars. Har även tänkt att städa iordning lite och hänga upp julstjärnor i fönstren och en adventsljusstake. Är inte hemma i helgen nämligen, för på lördag åker jag till Stockholm! Ska hänga med Panda-Emelie och vi ska på dagen besöka den nya megagallerian "Mall of Scandinavia"; ska bli himla spännande. På kvällen ska vi gå ut till nått ställe som enligt Panda-Emelie skulle spela lite "blipp-blopp"musik, tror att en och en annan öl slinker ner också. Utöver nämda aktiviteter ska jag även hinna med att äta frullis på ikea innan jobbet på torsdag samt äta julbord med jobbet på fredag (jag ska äta nån vegetarisk rätt pga så onödigt att betala för julbord när en inte äter nått från det.). Så ah, det är väl min vecka. Kanske kan visa lite bilder imorgon när jag, förhoppningsvis, satt upp julstjärnorna och sådära.
 
Puss puss

Kommentarer
2015-11-24 @ 04:52:11

Julsakerna ska vi ta upp i helgen, det ska bli så mysigt!! ❄


Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback