Fler än du och jag som dansar för oss själva och mörkret.

När jag ändå bara ligger hemma i soffan tänkte jag att jag kunde berätta lite om helgen som var. 

På fredagen tog jag bussen till Stockholm där jag mötte upp Towe och Hanna på centralen. Åkte till Willys där vi var tvungna att ta en kundvagn för att få plats med alla väskor och påsar som dom hade, haha. Planen från början att vi skulle äta sallad, men väl inne i affären ändrade vi oss och bestämde att vi skulle äta TACOS! Ca världens bästa idé! 
Klockan var väl bara runt fem typ när maten var klar, men vi hade redan hunnit byta om till pyjamas (vi skulle liksom ha pyjamasmys) och krupit ner i soffan. Där satt vi resten utav kvällen och hade Scream queen-maraton; perfekt syssla när alla tre var totaltrötta.


På lördagförmiddagen vinkade jag hejdå till Towe och Hanna, och tog mig till centralen där jag mötte upp Panda-Emelie. Vi skulle nämligen på KANINFEST hos Maria! Hade peppat forever på detta och skaffat oss finfina spetskaninöron. Jag hade kommit på att kaniner har väldigt mörka ögon, så hade införskaffat mig ett par svarta linser. 
Efter lite förfestade och fixande hemma hot mig mötte vi upp Jennifer på stan och åkte till Maria. Vi hade med oss min och panda-Emelies party partner in crime, nämligen den portabla högtalaren i skepnad av ett kaninhuvud. Vi har döpt honom till Thomas (obs, engelskt uttal!) 
Drack folköl och vin, pratade med massa fina människor, dansade till the ark och hade verkligen SÅ HIMLA KUL! Tog en taxi ner på stan för fortsatt häng, och i taxin hann vi höra både Anna Ternheim OCH kent. Var knappt så att vi ville lämna taxin, haha. Gick till Pitchers eftersom det var det enda stället som Julia kom in på. Tog en öl, Panda-Emelie åkte hem då hon var vuxen nog att inse att hon inte skulle må så bra om hon stannade kvar. Jag var dock kvar en stund till innan jag avslutade kvällen. Alla borde få gå på en kaninfest för det var verkligen så AWESOME! 

  

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback