Varning för ras

Var tvungen att gå hem efter 45 minuter på jobbet pga hade för mycket ångest. Trodde att jag skulle klara mig igenom kvällen där men det var tydligen omöjligt. Första gången någonsin jag fått gå hem pga ångest. Brukar alltid kunna hålla den i schack eller trycka undan den. Well, cyklade iallafall till Marie direkt från jobbet, ville absolut inte vara ensam. Var där några timmar, cyklade hem, åt, kollade på serier, somnade i badkaret och nu ligger jag i sängen. Min chef ringde på eftermiddagen också, och han föreslog att jag skulle vara ledig ett par dagar och vila, och att han skulle ringa mig på torsdag och se hur det var med mig. Känns bra att ha en sån förestående chef  

Imorgon ska jag sova. Kolla på serier. Läsa. Om jag orkar ska jag gå till biblioteket och lämna/låna böcker. Det blir not lagom. 
Godnatt cuties, ta hand om er! 😘

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback