Måndag 12/10

Vaknade imorse med huvudvärk, hosta, snorig som tusan, och som grädde på moset lite mensvärk på det också. Gött! Tog alvedon och ipren, sen somnade jag om och vaknade inte förens halv ett. Åkte till tippen med Carina sen, och stannade hos henne och åt en mycket sen frullis, innan jag körde vidare mot Marie. Där mötte hon och Hampus upp mig och så tog vi bussen till Hälla eftersom Marie skulle köpa hårfärg. Jag sprang runt på hm med Hampus medan hon köpte det hon skulle. Jag tyckte det var himla tråkigt att åka hem till mig, så hängde med dom istället. Där bjöd Marie på vegansk quornfärssås= var SÅ HIMLA GOTT! Läste lite för Hampus innan han skulle sova, och sen tittade jag på Homeland medan Marie försökte fixa håret. Drack två koppar te och hann prata om allt och ingenting med henne innan jag åkte hem. 
Nu sitter jag i soffan med Hedwig i knät och kollar på "Ängelby". Har tänkt att klippa luggen efter det, den är så himla lång nu, innan jag sove. Kanske kollar på nått avsnitt av american horror story säsong 4, för Marie visade en sida där den streamas med svensk text; så himla bäst.

Over and out  

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback