Monday, tuesday, wednesday, friday, no one really cares about me


Jobbar bokstavligt talat hela dagen idag. Självvalt måste tilläggas, vad gör en inte för pengar liks?  06:45-16:00 på 96:an, och 16:00-21:45 på infektion. Tycker det är så kul att hoppa in och extrajobba där, saknar ju det lite även om jag trivs superduper här på 96:an.

Hur som, den här kommande veckan kommer nog bli toppen, ska visa varför:

- Måndag: Jobbar dag, och sedan ska jag förhoppningsvis träffa Jennifer och Maria på kvällen. Var så längesen! 
- Tisdag: Ledig  Ska träffa Marie en stund mitt på dagen, och sen ska jag förhoppningsvis på bio på kvällen. 
- Onsdag: Jobbar kväll men måste packa inför fredag när jag ska iväg tidigt på morgonen. 
-Torsdag: Ska passa Coin på förmiddagen, så vi ska gå ut och gå långpromenad innan jag går till jobbet. 
- Fredag: ÅKER TILL LULEÅ! 

Kommentarer
2015-10-29 @ 15:37:36

sv: ja det kan jag göra :D måste ju försöka komma och hälsa på snart!!! Vad ska du göra i Luleå? :)

Svar: Hälsa på min bror, han flyttade dit i augusti för att doktorera där i typ fyra år!
Starfighter


Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback