What I bought in London.

Hejsan everybody!
Här kommer ett bildinlägg på vad jag köpte i London, mest för att Lilla P har tjatat om det ;) Well, köpte väl mest myskläder pga ÄLSKAR myskläder. När jag åker dit i april igen så får jag max öpa ett nattlinne och ett par pyjamasbyxor, and no more mjukiskläder än det. Nu vet ni.

Here we go (kassa mobilbilder som kommer huller om buller, men w/e):
 
Först ut så har vi dessa amazing , supermjuka pyjamasbyxorna med pingviner på. Skulle lika gärna kunna använda dom fullt ut som mjukisbyxor att ha hemma, istället för pyjamasbyxor.
 
 
Min fina Adventure Time-tröja. Är nog det färggladaste jag äger tror jag.
 
 
En supermörkbrun ögonskugga från Kiko, samt läppstiftet jag planerat att köpa enda sedan slutet av augusti när jag lånade Jonnas i samma nyans. Mörkt mörkt rött, nästan med en touch av brunt i? Hur som helt fabolous, ska visa er senare i veckan.
 
 
Finaste ljusslingan (efter min flamingoljusslinga som jag har hemma). Denna ska få bo i min rosa plastjulgran.
 
 
LIten pandafickspegel. Alltid bra att ha små fickspeglar. Sen hittade vi även det ultimata resekittet med nagelsax och grejer. Klart att den fick följa med hem.
 
 
Dessa amazing glasögon och denna rosett ska jag ha på mig när jag ska ha julfest i december. Temat är att vara så julig som möjligt. (Jag och Panda-Emelie ska ha matchande glasisar!)
 
 
Köpte två rosetter på rea. £2 för bägge, istället för £3 per styck som dom kostat innan. Som hittat!
 
 
Hittade BÄSTA MUGGEN EVER! Eller kallas dom för muggar?? Hur som, ser ni hur snygg den är?!?!?! Bästa att ha när man har netflixmaraton i soffan, för då behöver man inte vara livrädd att den ska välta och spilla ut allt om man har den i soffan. Smart liksom.
 
Okej, nu kom bilden upp och ner, men införskaffade mig iallafall en liten plånbok som är bra att ha när man har lite mindre väskor då den stora inte får plats.
 
Ett litet renhuvud <3 (ser sjukt stort ut på bilden, men är kanske 7 cm högt eller nått)
 
 
En SELFIE STICK! Trodde aldrig i min värld att jag skulle köpa en sån här pga tycker dom är skitlöjliga. Men när det finns en fin rosa, och som dessutom är på extrapris och inte alls kostar £8, och man är lite ölfull, då är detta typ bästa köpet.
 
 
Så himla perfect väska! Bra size att få ner mycket grejer i, plus att den också har axelremsa= ett måste vad gäller mina väskor.
 
 
Och så hittade jag det jag letat efter: den perfekta minibagen! Passar superbra om man typ ska övernatta i Stockholm en natt, eller bara bort över helgen nånstans och inte behöver så mycket packning. Mycket nöjd över detta köp.
 
 
En rak, svart kjol som typ passar till allt. Den är dock för stor, men det löser en lätt med en säkerhetsnål.
 
En till urtjusig kjol. Ska glida runt i denna plus platåskor.
 
 
Ett mörkrött linne. Färgen på bilden stämmer absolut inte alls överens med verkligheten.
 
 
Gissa när jag ska ha denna kofta? That's right; på JULFESTEN!
 
 
Denna klänningen ser inte mycket ut för världen på galgen, men är supersöt på. Ska nog ha den på lördag när mami och jag ska gå ut och äta.
 
 
HUR.SNYGGT.NATTLINNE?! Alltså team princess for life!
 
 
Till min stora sorg är denna just nu för liten över axlarna, men den är superfin och skir med en perfekt rundad hals.
 
 
Fanns ganska mycket Harry Potter-grejer så fick hejda mig själv, men denna tröja fick iallafall följa med hem <3
 
 
Alltså skelettet LYSER I MÖRKRET! Ska ha på mig denna när jag känner mig arg och rebellisk.
 
 
En glittrig tjocktröja. Panda-Emelie har köpt en likadan så vi ska ha på oss dom när vi ska gå ut den 28/11 i Stockholm!
 
 
En kattpyjamas i flanell. Enough said.
 
 
Här har jag på mig tre grejer jag köpte på Primark. Underst har jag ett långärmat nattlinne, det är det som sticker ut nedanför tröjan. Över det har jag en supermjuk my little pony-tröja, och naturligtvis matchande byxor. Perfekt att sova i om det är kallt eller om man fryser.
 
 
Till sist så köpte jag ett par glittriga strumpor. Invigde dom samma dag jag köpte dom, så dessa har varit med ut på nattliga äventyr i Londons indieklubbsliv; det är inte alla strumpor som har fått vara med på det inte.
 
Så ja, lite sådär var det väl. Allt kommer typ från Primark förutom dom två kjolarna och rosetterna. Råkade ju bli sjuk på söndagen så hann inte gå i några andra affärer typ, haha. Men nu gäller det bara att spara tills i april för då jäklar ska det shoppas en ny vårgarderob!

Kommentarer
2015-10-14 @ 18:27:27

ÅH SÅ MYCKET FINT!!!! Gillar mönster kjolen och spetsklänningen som ska va awsome på mest! Och glitter muggen!!!!


Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback