Hemma från Italien

Hej darlings!
 
Nu är jag sedan inatt hemma från Italien igen vilket på ett sätt suger pga amazing att vara där, men skönt att komma hem till my cats, J och andra vänner såklart! 
Jag har inte ens skrivit klart om min och panda-Emelies londonresa, så tänkte göra det innan ni får hänga med till Italien. Under tiden kan jag visa er denna underbara kappa som jag klickat hem från Zara. Provade den i Florens och blev helt kär men köpte den inte, men när jag satt på flygplatsen påväg hem och inte kunde sluta tänka på den så bestämde jag mig för att denna jacka minsann skulle bli min vårjacka i år, och såhär ser den ut:
 
 
Perfekt pastellrosa färg <3 (vilket jag har numera har godkänt som en okej färg att ha på sig som panda, så det så)

Kommentarer
2016-04-25 @ 16:21:16

åh, har med funderat på denna! den är så himla fin!!!!


Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback