Jag ville lära mig det nya och se på det med ljusa ögon

 
 
Just nu sitter jag på ett tåg på väg till Stockholm, och guess what!, jag ska sova på hotell inatt! Dä ni! J får en hotellnatt när han är med och spelar SM i nått NHL-spel (sorry för så dålig koll), så då tänkte jag att det hade ju varit trevligt med en natt på hotell + hotellfrullis. Jobbar ju dag idag och kväll imorgon så är ju verkligen helt optimalt.

 
 
Igår skulle jag ju städat. Ha ha ha ha ha.... Enough said, typ. Åt ju ikeafrullis, efter det åkte jag till Marie och hängde där ett tag. Åkte väl hem när klockan var strax innan kl. 15, och bestämde mig att jag bara skulle se klart ett avsnitt av serien jag kollar på just nu (den heter "Shameless" och finns på netflix). Började frysa och bestämde mig för att duscha, och somnade precis som vanligt (jag sitter liksom i badkaret och duschar. Megaskönt men ej att rekommendera om man är trött pga somnar ca alltid). Vaknade, gick och la mig i sängen och sov till klockan var 19:45. Liksom wtf?! Ringde mami och pratade lite, lagade sedan mat, tittade på serien och packade iordning sakerna jag skulle ha med mig till Stockholm. När det var klart var klockan 23 och jag var verkligen tvungen att lägga mig då klockan skulle ringa 05:30. Dock tog jag mig i kragen och tog ner julstjärnan från fönstret i alla fall! Tycker ändå att jag ska få lite cred för det. Jag satsar att fixa iordning mitt bo på tisdag istället, nästa gång jag är ledig. Då ska jag även hjälpa Maria att flyttpacka!

Kommentarer
2016-04-09 @ 17:23:41

Vilket hotell ska ni bo på? :D

Svar: Vet inte exakt vilket, men på ett Elite nära Kungsträdgården :)
Cheapo Starfighter


Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback