LONDON DAG 5

Sista dagen för denna resa. Passade på att äta extra mycket chokladflingor till frukost, vet ju liksom aldrig när jag får äta det igen. Packade ihop våra saker, checkade ut och lät bagaget vara kvar i bagagerummet eftersom vi hade ett par timmar kvar att vara i staden.
Jag ville absolut gå till Hyde Park och leta efter ekorrar, men såg bara en och den var för rädd för att komma fram och äta brödet jag hade med mig, så det slutade med att jag fick mata duvorna istället, vilket såklart också var mysigt. Börjde planera inför nästa resa på vägen tillbaka till hotellet och kom fram till att vi ska åka när det är varmt så vi kan åka trampbåt i Hyde park!
 
Vi var hemma hos Emelie vid 00, jag packa in mig och my cats i bilen och åkte tillbaka till Västerås. Slut på denna bästa Londonresa!
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback