Vad jag köpte i London

Jag ligger hemma och är sjuk. Fick feber igår och var tvungen att gå hem från jobbet, så nu har jag spenderat en och en halv dag liggandes i soffan med förkylning. 
Har inte fått tag i att låna en dator än för att föra över bilderna, men tänkte iallafall att jag under tiden kunde visa er vad jag köp! Inte hela optimala bilder, men ger er iallafall en liten överblick:







Jag hade bestämt att jag inte skulle få köpa mer än tre pyjamas/mysplagg eftersom jag har en tendens till att köpa hur många som helst, så jag köpte bara två nattlinnen och ett par pyjamasbyxor. Utöver det fick jag med mig ett par klänningar, två kjolar, några tröjor, lösögonfransar , påslakan, random saker till mitt bo, en cape med fejkpäls på kanterna (så fin, ska visa bättre bild sen när den inte ligger i en hög på en hotellsäng haha). Köpte också ett par urfina solglasögon och ett jättegulligt kattörondiadem. 

Nu ser jag fram emot resan till Italien nästa vecka där jag planerat att inviga några utav mina nya kläder! 

Kommentarer
2016-04-12 @ 21:17:56

åh så mycket fint!!! Du måste visa allt på sen!!! :DDDD <3

2016-04-12 @ 22:06:53

Åh vad mycket fint! Lägg gärna ut outfitsbilder sen när du har sakerna på dej :3


Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback