Ett nattlinne med tusen kaniner

Idag hämtade jag ut en hel drös med paket från ica. Jag har beställt en del saker från ebay så har blivit ett par paket att hämta på sistone, men när jag stod och väntade på att få dom såg jag ett paket som jag inte för mitt liv kunde komma på vart det skulle kunna vara ifrån?
 
 
Bakom det bruna inslagninspappret fann jag denna vita box. Började misstänka vart det kom ifrån och visst hade jag rätt! Den skydige var min systeryster Anna.
 
Innuti låg detta fantastiska nattlinne med ungefär tusen små kaniner på. Första gången jag såg det, i somras, önskade jag mig det på momangen i julklapp, men Anna tyckte tydligen att det var alldeles för lång tid det och att jag skulle ha det nu. Och jag tackar inte nej, ÄLSKAR sov/myskläder!
 
Liksom, how freakin' cute? Tack världens finaste syster för detta undderbara nattlinne :*
 

Kommentarer
Systeryster
2016-08-18 @ 21:17:09

Finaste nattlinnet till finaste systern<3

Svar: <3 <3 <3
Cheapo Starfighter


Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback