Västerås -> Stockholm -> Åland

Har haft en supermysig helg med J! I lördags när vi kom till Stockholm chillade vi först på hotellet en liten stund, han drack kaffe och jag kilade till 7-eleven för att köpa yohgurt till mellanmål. Sen tyckte vi att det var dags att gå ut på pokémonjakt. Alltså det finns så mycket pokémons i Stockholm! Vi satt i en liten park en stund där det fanns extra många och funderade på vad vi skulle hitta på under resten utav kvällen och vi kom fram till att vi ville dricka öl, så vi gick till gamla stan och Lion bar pga billig öl och spännande folk. Där satt vi resten utav kvällen.
 
 
 
På söndagsmorgonen åt vi hotllfrullis. J kollade på OS medan jag gjorde mig iordning för dagen. När klockan var 17:30 var vi incheckade på båten och i vår lilla hytt. Båten var HUGE! Har ju liksom bara åkt Gotlandsfärjan innan... Timmarna på båten spenderade vi med att kolla på utsikten på däck, kika i tax-freen (jag köpte vatten och en diskborste i form av en blomma, haha...), åt supergod buffémat där ölen INGICK i priset?!?!, drack drinkar och kollade på folk. Så himla mysigt med kryssning! Vaknade imorse medan vi fortfarande var i hamn och smet ut på däck för att kolla. Måste ju åtminstone kunna säga att jag sett Åland liksom.
 
 
 
Älskar att man faktiskt hinner göra massa saker när man är ledig tre dagar i rad!

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback