Fear no darkness

Hej!
 
1. Jag kan uppdatera er om att min hosta är nästintill försvunnen vilket är SÅ SKÖNT för nu kan jag prata/skratta utan att låta som om jag rökt i 150 år typ.
2. Det var skitbilligt med avokado i nät här om dagen så var ju liksom tvungen att slå till. Idag är dom perfekt mogna och har redan hunnit äta tre stycken!
3. Jag lyckades faktiskt städa och diska, som jag skrev om i inlägget innan. Dock tog det emot, men när det blev bestämt att Jonna skulle komma hem till mig i fredags och dricka öl så var jag ju liksom tvungen. Nu är det dock på väg att bli stökigt igen. JAG FATTAR INTE?!
 
Annars då? Igår hade jag en ganska crappy kväll med massa hjärnspöken och ångest. Men eftersom jag är cool_girl_89 så trollade jag bort allting med hjälp av mina målarböcker och en dubbad barnfilm. Kollade på "Hjältehunden i New York", eller ja, jag lyssnade mest eftersom jag målade, men att titta/lyssna på barnfilmer är så relaxing att ha i bakgrunden typ? Hej är snart 27 år och det märks inte ett dugg.
Är ledig från torsdag kl. 16:00 fram tills lördag kl. 06:45, och då har jag tänk att börja ge mig på att sy en kjol! Kommer antagligen gå åt helvete och jag kommer väl typ slå sönder symaskninen, men i den bästa av världar så hoppas jag att allt ba ska flyta på och att kjolen hinner bli klar tills på lördag eftermiddag när jag ska till Maria och dricka folköl. Men som sagt, det är bara en dröm pga jag kan ju knappt sy en rak linje, hur tusan ska jag då ta och sy mig en kjol??! Well, önska mig lycka till finisar! Puss!

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback