I hela mitt liv har jag väntat på livet, jag har drömt om att ha en riktigt dröm.

1. Jag har faktiskt lyckats städa. På riktigt! Okej, det ligger fortfarande saker framme och ser kanske lite rörigt ut, men det är RENT. Plus har diskat all disk också. Fucking creed till mig som ba gick upp kl. 08:30 fastän jag kunde ha sovit till kl. 11.
2. Ska packa när jag kommer hem. Får INTE glömma grejerna till kjolen som jag ska sy klart hemma.
3. ÅKER TILL ITALIEN I MITTEN AV APRIL! Ska dit tillsammans med mami, Martin och Anna, så det blir en liten familjeresa vilket kommer bli amazing!
4. Har försökt att göra om min bloggdesign lite men det fick åt helvete så ska låna/norpa åt mig Annas dator i helgen och fixa till den lite.

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback