Vilken färg har själen älskling?

Hej!
 
Idag är det onsdag, imorgon torsdag och i övermorgon fredag och då åker jag hem till Hovmantorp efter jobbet! Längtar så himla mycket. På lördagen ska jag, Pop och hennes kompis titta på Nour El Refais stan up "en komis depression". Efter det ska vi gå ut på Deluxe. Kommer alltså bli en perfekt lördagskväll! Förhoppningsvis kan jag ha på mig kjolen som jag håller på att sy. Måste dock sy klart den hemma pga hade tydligen inte rätt pressarfot och bla bla... Men det löser sig nog. Om den hinner bli färdig lovar jag outfit-bilder!
Ikväll ska jag superstäda, måste det pga jobbar imorgon och direkt efter fredag kommer J hem till mig innan jag åker hem så att då måste det se lite mer anständigt ut än vad det gör nu. Så wish me luck.

Kommentarer
The one and only anonym
2016-02-22 @ 21:34:00

Vem är J? *nyfiken*


Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback