Hälsning från ett iskallt Ikealand

Tja tja bloggen!
 
What's up? Vad händer i livet? Själv sitter det en förkyld fröken Cheapo bakom denna skärm. Förkylningen totalt bitchslappade mig, för gick och la mig frisk i onsdags och vaknade med ont i kropp och huvud, snorig och hosta på torsdagen. Så opepp! Är ju dock en Starfighter så orkade såklart gå och jobba ändå (okej, hade väl lite ipren/alvedon i kroppen men det är petitesser).
 
Förra helgen var jag ju hos min Fröken fräken Ida-Lisa. Hade ju med mig kameran och allt, men det enda jag fotade med den var när vi gjorde pizza, haha. Det var en amazing helg hur som, och vi gick på Kvinnohistroiska muséet, träffade Ida-Lisas kompisar, drack öl, hade bakishäng DELUXE på söndagen aka. låg bokstavligt talat hela dagen i soffan. På måndagen hann vi med att gå en runda på stan och äta soppa innan det var dags för mig att åka tillbaka. Så tråkigt/jobbigt/värdelöst att vi bor så långt ifrån varandra. Men skönt att det bara tar en 55 minuter med flyg så att vi kan ses ibland.
 
 
Hej så länge. Over and out!

Kommentarer
2016-01-30 @ 15:08:30

Svar: Hahahaha AIK-halsduk <3<3<3 Jag har allt mitt med Gryffindor men jag ska ge bort det till nån nu som vill ha det. Alla mina syskon bryr sej dock inte ett dugg om HP...

Engelsmän är lite kassa på det här med inredningsbutiker, det är snarare så att alla vanliga butiker har en inredningsavdelning. Min favvo finns hos Primark, det är så nära lagerhaus man kan komma. På http://www.primark.com/en/products/new-arrivals/home kan man spana in sortimentet som kommer finnas i alla butiker, även om det mesta säljs slut fort men så man vet ungefär vad man kan vänta sej då de byter utbud typ varannan var tredje vecka. Affärer som har mycket fin inredning, allt från ljus/prints/dekoration till typ sängar/mattor/tavlor (alltså, litet till stort) är John Lewis, M&S, The White Company, Paperchase, Next, Zara Home, TK Maxx och TGR. De som är mest som Lagerhaus är Next, Paperchase, TK Maxx och TGR skulle jag nog säga. Hoppas detta är ett okej svar, annars så ska jag göra lite research och återkomma!

Svar: Har kollat in ställena och dom verkar vara bra! Ska till min kompis imon och så ska vi planera lite, ska absolut lägga in några av som affärerna på besökslistan.
Starfighter


Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback