#Psykossyrrorna till London

Guess what? Jag och Panda-Emelie har köpt flygbiljetter till London! Psykossyrrorna (då både jobbar med psykoser och är sjuksköterskor) ska alltså göra en favorit i repris och åka till London! Vi skulle inte göra det förens nästnästa vecka, men då vi blev nojiga över att biljettpriserna kanske skulle stiga slog vi till redan ikväll. Den 31/3 lyfter planet. Vi ska alltså möta våren i London, how wonderful?! På schemat står hitintills Primark, Hyde Park, Champagnefrullis pga födelsedagar, Camden market, pubkväll och utekväll. Jag vill också gå till kattcaféet igen, fyller ju år veckan innan så tycker ändå att jag kan ge det i födelsedagspresent till mig själv. Enligt min nedräkningsapp är det bara 71 dagar kvar. Har en känsla av att det kommer gå himla fort tills dess. Hoppas det i alla fall..

Kommentarer
2016-02-04 @ 21:43:32

Men åh vad roligt!! Hur länge ska ni vara där? :))

Svar: Vi ska vara där från torsdag förmiddag till måndag kväll :D
Starfighter


Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback