Jag är bara ljud, så jag rör mig som jag vill

Bara för att jag gillar listor så har jag snott denna rakt av från Towe, mohahaha! (Detta inlägg har legat i mitt utkast i över en vecka för blogg.se har inte funkar på mobilen förens idag, men kan fortfarande inte lägga in bilder så ni får stå ut med tråkig text så länge. 9 dagar kvar till semestern!)
 

Har du ett namn som bara din familj kallar dig?
-
Hmm... Mamma kallar mig för Fia ibland, men inte mer än så.

 

Har du någon ovanlig/konstig vana?
- Inte som jag kommer på? Vad är en konstig vana förresten?

 

Har du några konstiga fobier?
- Är livrädd för blod i munnen och lösa tänder. Serri får kräksreflexer om någon pratar om det (oki fick rysningar till och med av att skriva om det...). 

 

Vilken sång älskar du i hemlighet och sjunger när ingen hör?
- Jag gillar att sjunga jullåtar när jag duschar, haha, så det är ju ingen förutom Ansgar och Hedwig som hör. Gillar Amy Diamond och kan fortfarande texterna till typ alla låtar på hennes första skiva.

 

Vad stör du dig på hos andra?
- Det beror på vilket humör jag är på. Ibland kan jag störa mig på typ allt ifrån hur personen går eller äter eller ser ut när hen skriver på datorn eller what ever, men annars är det väl sånt som typ alla stör sig på: när folk inte hjälper till, när dom är ohyfsade eller pratar om sånt som dom egentligen inte har någon aning om (speciellt när det gäller allergi, psykisk sjukdom eller katter!).

 

Har du några nervösa vanor/ vad gör du när du blir nervös?
- Börjar ofta skratta, liksom som i att gapskratta. Tydligen en försvarsmekanism.

 

Vilken sida av sängen sover du på?
- När jag sover själv sover jag all over the bed, när jag sover med J sover jag på höger sida, aka. sidan in mot väggen.

 

Vad var ditt första gosedjur och vad hette det?
- Det som jag mins och som jag fortfarande har kvar var (är) en brun nallebjörn som just precis hette (heter) Nalle. Fick honom i doppresent. När jag gick i högstadiet bet vår hund sönder honom så att ögonen trillade ur och jag började storgråta när jag upptäckte det haha. Har honom förresten fortfarande i mitt sovrum, dock inte i sängen.

 

Har du något du alltid säger åt andra att göra, men aldrig gör själv?
- Gud, säkert massa :/ (please tell me!). Vill inte ens tänka efter haha. Usch vilken dålig människa jag känner mig som nu.

 

Vilket håll står du åt i duschen?
- Vadå vilket håll??? Står väl under duschstrålen? Men om frågan syftar på om jag har ansiktet vänt mot eller ifrån duschmunstycket så är det ifrån när jag tvättar håret, annars har jag oftast huvudet mot duschstrålen. Om jag sitter/ligger ner (har badkar) så har jag ansiktet mot strålen. Avancerat det där med duschning.

 

Vilken är din favoritmat som är ”dålig”, men du älskar att äta det i alla fall?
- KOLHYDRATER! Freakin' älskar alla sorters kolhydrater, typ ju onyttigare desto godare typ. Därför har jag aldrig mjukt bröd hemma pga skulle äta upp allting på en gång.


Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback