I don't mind I'll go my own way

Är lite svängig i humöret, men just nu känns det okej för jag mår bra och det är sol och klarblå himmel ute och efter jobbet ska jag cykla ner på stan och leta efter en perfekt, svart kjol. Vet att jag inte ska handla nått innan jag åker till London (exakt 21 dagar kvar!!!), men har fått dispens att köpa en kjol om jag ser en. Vill att den ska vara a-linjeformad och med en perfekt längd så att den slutar kanske tio cm ovanför knät. Om jag kunde sy skulle jag sytt en själv, men det kan jag ju inte så då får jag leta runt istället.
Och ikväll ska jag träffa J och imorgon ska vi äta lunch hos Marie och min safarisnok Hampus!
 
Ha en toppenbra torsdag. Puss!

Kommentarer
2016-03-10 @ 22:39:21

Åhhhh London <3 dör av avundsjuka. Skulle aldrig ha flyttat därifrån :(

Svar: Flytta tillbaka? :)
Cheapo Starfighter


Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback