Min födelsedag!

Vet ni vad, i lördags fyllde jag år! Och såklart skulle jag ju ha ett födelsedagskalas för det kan man faktiskt ha fastän man är vuxen. Jag hade köpt ballonger och andra utsmyckningar och bjöd mina gäster på vegansk mat/efterrätt. Hade provat att göra kikärtsmaränger vilket var superlätt och asgott!
Vi satt på golvet i mitt vardagsrum och pratade, fnissade, diksuterade ögonbryn och annat viktigt innan vi bestämde oss för att ringa en taxi och åka ner på stan. Vi skulle nämligen på "Klubb Edith", som J's vänner håller i. Alltså, det var längesen jag dansade så mycket; det var popmusik all the time! Så jag hoppade runt och skriksjöng tillsammans med mina finfina vänner som var där och jag hade en sån himla fin födelsedag!
 
 

(tre utav bilderna är norpade utav Towe, och den sista utav Julia) 

Kommentarer
2016-03-30 @ 08:31:03

superkul var det :D hoppas på mer fest hos dig!!! :D

Svar: Vi får planera in en sommarfest!!
Cheapo Starfighter


Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback