Klubb panda

Hörrni, för två helger sedan var jag på Klubb Panda vilket var så himla mysigt. Jag och J sov även på hotell då han var i Sthlm samtidigt och firade sin kompis, så passande liksom!
 
Var hos Panda-Emelie innan, blev bjuden på veggieschnitzel, kokt potatis och spenatstuvning (dör så gott!), vi drack prosecco och lyssnade på både "Mirakel" och "Vi är på gång"= våra partypepplåtar. Tog tusen bilder med selfiesticken (jag tappade ena delen på väg hem från klubb panda så nu kan jag inte ta mer kort med den :'( ). Tog nockebybanan in till stan och jag var perfekt ölfull.Måste även berätta att jag inte ens behövde visa legg när jag gick in, vet ifs inte om jag ska vara glad eller ledsen för det, men just då var jag mycket happi. Träffade massa andra pandor, posade med olika maske, bl.a. David Bowie och Justin Bieber, åt popcorn och gled runt. Kändes mer som att vara på någons hemmafest än att vara ute på en klubb. Det spelades bara bra musik, såklart, och bara det gjorde att allt annat blev ännu bättre. Efter en stunds väntan så klev Kristian Anttila på scen, för han skulle ha en akustiskt liten spelning. Har ju aldrig sett honom innan men nu kan jag kryssa honom från listan. Spelningen var bra och han var trevlig och vi posade förstås med honom.
 
 
 
När det var slut så styrde Panda-Emelie mig till rätt station (T-centralen haha, var lite virrig så att säga... Har ju för bövelen bott i Stockholm) och jag gick runt ett bra tag innan jag hittade till hotellet och J. Morgonen efter var jag typ inte ens bakis så jag kunde äta pannkakor till frullis och sen låg vi och chillade i hotellsängen i några timmar för vi behövde inte checka ut förens kl. 18:00. Bästa!

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback