Premiär x3 på en dag

Igår var det sommar i Västerås= 22 grader, blå himmel och sol. Hängde med Marie och hennes lilla family först, och vi traskade ner till stan där vi åt på en grekisk restaurang och satt på uteserveringen (!) för första gången i år. Åt en supergod vegetarisk rätt med massa olika saker och ett grönskaksspett. Där satt vi väl en timme ungefär tills det började bli lite kyligt eftersom det var skugga där. När jag senare cyklade hem från Marie så åkte jag direkt hem för att städa för bästa Jonna skulle komma över till mig och grilla samt inviga balkonghänget. Grillningen gick väl sådär, typ hälften av halloumibitarna föll genom gallret och blev totalgrillade på kolet, men annars gick det bra. Sedan satt vi på balkongen tills klockan var en bit efter 22 då Jonna gick hem. Vi hade alltså tillbringat typ fyra timmar på min balkong i början utav freakin maj! Helknäppt men också väldigt skönt att sitta på balkongen, dricka folköl, lyssna på kent och prata om det som faller oss i smaken.






Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback