1,5 dagar i Stockholm

Tar en kort paus i plugget för att visa lite bilder frå när jag var i Stockholm och hängde med mamma i helgen.
 
Vi sov hos mammas kusin som har en lägenhet på Finnberget med den här fantastiska utsikten. Vikingline-båtarna går förbi här utanför också! Hur som, på kvällen när vi kom till Linn så bjöd hon på middag, vi drack bubbel och pratade. Hon hade köpt en supergod tofu. Är själv så himla dålig på att smaksätta min tofu (brukar köpa färdigsmaksatta med typ vitlök/örter tror jag). Någon som har bra smaksättningstips?
 
 
Här är min gulliga mamma som fotar utsikten.
 
 
Eftersom mamma väldigt sällan är i Stockholm så kände hon för att shoppa. Sagt och gjort. Jag köpte en superfin sammetsklänning på Monki som jag ska ha på julafton. Slog även till på nya underkläder. Mamma shoppade typ upp halva Zara haha, vi besökte butiken två gånger under eftermiddagen...
 
 
Innan mamma tog tåget hem så tog vi ett glas vin och åt lite. Så mysigt att kunna träffas såhär, händer ju inte så ofta liksom. Men första hegen i december ska jag hem då jag och mamma ska kolla på kent i växjö! Peppigt värre!

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback