När Ida-Lisa var på besök!

Ida-Lisa var som sagt på besök i helgen, och i lörags gick vi ut och åt alla tre (gosh vad jag älskar vår trio). Vi har det som en tradition att gå och äta på Brasseriet varje gång hon är här. Himlans bra!
 
Först så fixade vi iordning oss såklart. Ida-Lisa köde på lockigt hår.
 
Och jag hade två knutar. En patient på jobbet brukar kalla mig för Mimmi Pigg pga dessa knutar. Fint ändå.
 
Vi satt länge på restaurangen och pratade om allt meelan himmel och jord, drack drinkar och vin samt åt god mat. Kommer inte alls ihåg vad det var för något jag åt, men så såg den ut iallafall.
 
Sen traskade vi vidare. Målet var vårt gamla stamhak Bill & Bob, men dom hade stängt??? Vi gissade/hoppades att det var typ pga en renovering eller nått. Vi drog till Pitchers istället.
 
Kolla vilka gullos till bästa vänner jag har 
 
Här är vi alla tre! Fortsatte att prata om allt möjligt, vi skrattade, var allvarliga ibland men mest av allt njöt vi av att vara tillsammans alla tre.
 
Marie gick bananas och beställde in äppelshots till oss. Så gott thou! Så fortsatte kvällen innan vi begav oss hemmåt. Så bra kväll!

På söndagen cyklade jag över till dom och hade söndagshäng. Vi tittade på "Bilar" för vi tänkte att Hampus kanske gillade den, men han tröttnade efter ett tag, men jag och Ida-Lisa låg kvar i soffan och kollade/sov lite grann. När Hampus lagt sig för kvällen förflyttade vi oss in till köket där vi åt chips ocg godis och spelade kort. Om allt går vägen flyger jag och Marie upp till Ida-Lisa någong¨ng i februari! Längtar redan 

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback