We heard november rain

☕ Helgen var kaos, enough said. Jag mår bra men min mobil mår mindre bra (den är totaldöd), så har fått låna Marias gamla i väntan på att min nya som jag beställde idag ska komma.
 
☕ Denna vecka blir det ganska mycket skola. Jag har varit hela dagen i skolan idag, och ska vara det imorgon också. På torsdag blir det plugg hemma och även lite på fredag förmiddag innan Ida-Lisa kommer hit till Västerås! Som vi längtat! Så resten av helgen lär spenderas hos Marie, där Ida-Lisa ska bo. Orkar inte hur peppigt!
 
☕ Jag och Maria var på Regina Spektor igår på Cirkus och det var SÅ BRA! Hon är så himla cute och dreamy + var utklädd till katt igår med kattöron och ditmålad nos med morrhår. Öppnade konserten med "On the radio" och jag blev superhappy! Bra blandning av låtar både från nya albumet men även lite äldre.
Maria och jag får även kvällens pluspoäng pga två saker: 1. Att vi stod kvar trots att det bredvid oss stod en ASCREEPY man med en fucking örnmask på sig?!?!?!?!?!?!!!!???? Vi blev så nervösa och gjorde klart en flyktväg om han skulle börja skjuta vilt omkring sig sen. Det gjorde han inte men vem fan går på en konsert och har på sig en örnmask?? mvh upprörd. 2. Vi hann med tåget med två minuters marginal! Så mkt power till oss!
 
☕ Tydligen ska det bli minusgrader denna vecka! Så glad, älskar vintern!

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback