Hur kan du vara så säker på ditt svar?

På restaurangen
Letar jag efter det som är vegetariskt (har ofta kollat menyn innan) och blir rastlös efter några timmar.

 

 

På nattklubben
Är jag antingen i baren och beställer öl eller hoppar omkring på dansgolvet, speciellt om det är typ klubb panda som spelar indielåtar, åh vad kul det är!

 

I klädbutiker
Går jag runt länge och kollar igenom allt noggrant och posar framför speglar.

 

 

 

På flygplan
Sover jag.

 

På café
Dricker jag antingen te eller chailatte och tar gärna en chokladmuffins till för att sedan sitta och mysa i timtals med mina friends.

 

I skolan
Är jag ibland fruktansvärt trött och är då tillbakadragen, anars är jag med och diskuterar (älskar att diskutera, speciellt etiska saker inom vården)

 

 

 

I ett förhållande
Är jag den som är spontan men även den som planerat in i minsta detalj om vi exempelvis ska iväg på ren resa. Annars är jag ganska kramig av mig, vilket är knäppt för det är jag inte i vanliga fall.

 

I matbutiken
Försöker få det avklarat så fort som möjligt oftast. Om jag inte har sällis när jag är på maxi, då är det kul att strosa runt.

 

På morgonen
Önskar jag alltid att jag kunde få somna om, oavsett hur många timmar jag sovit. Känner mig nästan aldrig utvilad.

 

På kvällen
Blir jag pigg och kreativ.

 

 

 

På bussen
Lyssnar jag på musik och kollar ut genom fönstret. Om det är en längre busstur så sover jag.

 

På jobbet
Är jag strukturerar och planerar upp mitt arbetspass direkt när jag kommer. Försöker vara en rättvis arbetsledare som lyssnar på mina medarbetare.

 

Just nu
Jobbar jag natt @ infektion. Har det lugnt just nu, ska snart gå och göra iordning droppen inför när dagen kommer. Är också SJUKT sugen på äppeljuice. Blir alltid det när jag jobbar natt, fattar inte???

 

 

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback