Kent i Luleå- 2 av 6

Klockan ringde 05:15 i lördags morse och det var dags att begå sig till Luleå för att träffa Martin och gå på kent tillsammans med honom! Resan gick på ett huj då jag sov på bussen och flyget och vips så var jag framme i Luleå.
 
 
 
Efter att vi ätit middag begav vi oss bort mott Coop Arena. Jag var lite stressad för jag hade velat vara där vid kl. 18 när inslappet var, men vi var inte framme förens 18:35 typ men vi hamnade ändå på andra raden?!?! SÅ BRA! Konserten var lite bra som i Linköping, och jag fick höra "Socker" <3 Och vet ni vad som hände sen!? Efter dom spelat den sista låten går dom förbi nere vid publiken och delar ut rosor (mitt goal är att få en, ska uppfyllas i Örebro!), och eftersom jag stod på andra raden så hängde halva jag ut över staketet och när Jocke gick förbi höll jag fram min hand OCH HAN TOG I DEN! HAN HÖLL I DEN! FATTAR NI?!!!?!! Såklart har han ju inte den blekaste om vems hand han på måfå högg tag i men JAG vet att JAG HAR HÅLLT I JOCKES HAND!!!!!!
 
 
 
Efter konserten var vi (läs mest jag) så trötta och framförallt STELA (seriöst kunde knappt böja mig ner och knyta skon efteråt), så vi gick hem, tog varsin öl, chillade lite och sen somnade vi. Tog sovmorgon deluxe på söndagen och vaknade inte förens runt 12-snåret. Jag gick och köpte saker så att jag kunde bjussa på veganska pannkakor, så efter det hade vi lite brunch, pratade, lyssnade på "svenska mordhistorier" och tog det lugnt innan jag tog flyget tillbaka till Stockholm igen på kvällen.

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback