One more time with feeling

Godmorgon gullisar!
 
Jag är redan i skolan, väldigt pigg eftersom det tar 45 minuter att gå hemifrån mig till skolan. Jag har ingen luft i mitt bakdäck på cykeln och äger ingen pump, så fick leda den hit till skolan där det finns en. Ska bli så skönt att cykla igen!
 
Annars då? Livet rullar på. Jag kommer vara superfattig den kommande månaden, så måste verkligen tänka på att inte köpa något onödigt. Ska sätta mig ikväll och planera mat jag kanlaga och frysa in så jag slipper köpa i skolan/bra att ta fram när en är hemma och inte orkar ställa sig och laga mat. Har bestämt mig för en linssoppa samt en morotssoppa att frysa in, och en paj. Älskar paj! Och lasagne... Haha, finns en del att välja på.
 
 
Utanför fönstret är det höst, and I love it. Hösten är min favoritårstid och har varit enda sedan jag var liten. Det gör mig ingenting att det är grått och regningt i veckor, jag tycker vädret är så kravlöst, en kan både gå ut om en vill det eller sitta inne och mysa utan att ha dåligt samvete (som en kanske får på sommaren när det är fint väder och alla räknar med att en ska ligga på stranden). I helgen ska jag mysa på klubb panda med panda-emelie och på måndag åker jag och Maria till Stockholm för att kolla på Regina Spektor!

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback