Underbara helg

Jag har haft (har) världens myshelg! Så behövligt kan jag tala om, speciellt efter att ha jobbat på infektion i fredags kväll där jag inte satt ner på fem timmar pga så mycket att göra.... Jag har därför låst in mig i min lägenhet, suttit i soffan, kollat på Gilmor girls, ätit twix, beställt hem pizza, pysslat med växterna och bara varit. Kan inte beskriva hur skönt!
 
Idag ska jag läsa lite bloggar, säkerligen kolla på ett par avsnitt till av Gilmore girls och när jag orkar ska jag kika lite på gruppuppgiften vi har i skolan, för imorgon är det heldag med gruppen som gäller.
Hoppas att ni haft/har en lika skön helg som jag!
 
 
ps! Ida-Lisa har precis bokat flygbiljetter så om prick 19 dagar kommer hon ner och hälsa på mig och Marie! Can't wait ❤ 

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback