You cry until you laugh

Hej på er!
Just nu ligger jag i soffan och lyssnar på "Svenska mordhistorier". Har även kollar på netflix, läst i den nya Harry Potter-boken jag fick hem i fredags samt duschat lite blommor. Har i princip inte gjort någonting denna vecka förutom att jobba och ligga i sängen/soffan. Blir så lamslaget ledsen ibland så orkar inget annat. Men det är så det är just nu, det går över, jag vet ju det.
Igår lyckades Maria mentalt dra upp mig ur sängen och runt 21:30-snåret befann jag mig i hennes lägenhet där vi och hennes kompis Nadja drack rödvin. Efter att Nadja gått kollade jag och Maria på både BD-dokumentären samt Berny Pålsson-dokumentären innan jag vinfull cyklade hem igen. Fint ändå med spontanvin.
 
 
Imorgon är min plan att skicka in en inlämningsuppgift (sista dagen), kanske städa och om jag orkar sy nått slags litet påslakan som Ansgar kan ha sin filt i. Kan ju inte sy, men ett påslakan är ju liksom typ tre sömmar, så det borde till och med jag klara. Lovar att visa er förloppet i så fall.
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback