Det finns de som säger att kärlek är så enkelt, antingen har man den eller så har man inte

 
 
Jobbar natt på infektion nu. Är ganska lugnt vilket är både skönt och lite långtråkigt. Hur som. Igår var jag på första spelningen utav sex stycken med kent. Deras avskedsturné. Så fucking sad! Spelningen var så sjukt bra igår och jag fick se den tillsammans med några utav mina favoritpersoner! <3
Efter spelningen gick jag och panda-Emelie och drack öl och åt kantarellpizza innan jag bokstavligt talat stupade i säng när vi kom tillbaka till hotellet. Men så fin kväll! Bilder från spelningen kommer imorgon när jag har hunnit redigera dom.
 
Annars flyter livet på. Skolan går helt okej och på måndag får jag min nya soffa! Jag och Maria ska även åka på second hand-runda och då ska jag passa på att se om jag hittar tv-bönk och soffbord också. Hoppas!
 
(update 03:54: herregud vad sakta det går)

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback