Det flyter på nu.

Vet ni! Idag blev besiktningen av min gamla lägenhet godkänd! Jag har varit så nervös och stressad över detta så det är en otrolig lättnad att nycklarna är inlämnade och nu är jag helt klar med den. Det var en fin lägenhet, det var ju trots allt min första "riktiga" lägenhet då jag bara bott i studentlägenheter innan. Kommer så väl ihåg den känslan när jag kom på att "oj! jag kan ju faktiskt bo här tills jag dör om jag vill.", och inte behöva flytta pga att studierna är slut och sådär. Älskade min balkong som var så stor och gosig, men även att jag äntligen hade ett badkar! Så tack lägenheten för fyra fina år 💖
 
På måndag hyr C ut sin lägenhet i andra hand och efter det kan vi koncentrera oss 100% på vår nya lägenhet. Och på torsdag om en vecka kommer Anna upp och det ska bli så himla kul!

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback