Livet är underbart

Hej!
 
Det händer grejer i livet just nu, och det är bra grejer. Först och främst är det att jag och C ska flytta ihop! Det var inte alls tänkt att det skulle bli så snabbt, men när vi skrev på en lägenhetsannons på blocket och fick erbjudandet att ta lägenheten kunde vi absolut inte tacka nej. Lägenheten är 110 (!!!) kvm, 4 rok, med två mindre balkonger. Vi har renoverat lika= rivit ner tapeter, målat listar och väggar precis som vi vill ha dom. Men bland det bästa är att vi har tillgång till en lummig trädgård, då det är ett flerfamiljshus vi hur en lägenhet i. Förstår ni?! Liksom, vi har en trädgård som vi får göra ett land i om vi vill! Så i vår ska vi sätta lite potatis och morötter och sådär. Ser fram emot det så mycket.
Imorgon går flyttbilen (obs att den nya lägenheten bara ligger 150 meter ifrån där jag bor nu, nära och bra), så då ska vi tömma bägge våra lägenheter på allt vad möbler heter. De flesta andra grejerna är redan nerpackade i lådor och flyttade dit. Längtar så mycket tills min nuvarande lägenhet är tömd, fixad och godkänd av fastighetsägaren så att jag kan lämna in nycklarna och enbart fokusera på den nya. Åh, det kommer bli så bra!
 

Jag och C på Putte i parken för några veckor sedan.
 
 
När vi bor utspritt i tre olika lägenheter kan det bli lite provisoriskt. Detta är då en bild tagen ifrån den nya.

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback