Monkishopping

I torsdags kväll så tipsade panda-Emelie mig om att monki hade börjat med sin rea, så jag var ju självklart tvungen att kolla upp detta. Så sjukt störigt att Monki i Västerås är nedlagt, men tack och lov finns ju hemsidan. Bläddrade runt lite och efter ett tag hade jag klickat hem detta:
 

Fick en smärre chock när jag satte ihop detta kollage och såg hur mycket färger det var??! Blir lite rädd för mig själv för har ju till 99% enbart svarta/vita kläder. Men fick väl nån vårfeeling eller nått och tyckte att det kunde vara trevligt med färg. (Beställde även hem ett par rosa låga sneakers i förra veckan. VEM ÄR JAG?). Den rosa klänningen samt tröjan är genomskinliga så där får jag ha nått under. Är inte komfortabel att enbart gå med typ bh med dom över, så tar väl nått linne typ. Hur som så ser jag fram emot när paketet anländer senare i veckan. Smygpeppar även resterande mellandagsrea även om jag ska försöka att inte handla så mycket just i mellandagarna, väntar nämligen på att typ Blomsterlandet ska ha rea och då ska jag gå bananas och inhandla x antal nya växter. Längtar!

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback