Friday never hesitate

Hej fredag!
 
Vaknade upp förkyld. Blev förkyld i typ tisdags. Så opeppigt med tanke på att jag nyss hade halsfluss. Men men. Tanken var att jag skulle ha skrivit klart min inlämningsuppgift som ska in på måndag morgon men har skrivid nada på den. Orkar liksom inte? Plus att den är så oppepig och att jag inte riktigt fattar. Typical me. Känner mig ofta ganska korkad i skolan för att jag inte fattar alla vårdvetenskapliga begrepp som tematik, narrativ och bla bla bla. Får ta mig i kragen och skriva klart den imorgon innan jag ska hem till Maria på party! Bra morot.
 
Jag ger upp skrivandet för idag. Har ju som sagt inte skrivit något, men har iallafall letat upp en artikel. Ska göra mig iordning nu för ikväll ska först träffa Carina och fika + ta en öl innan vi ska träffa jobbet och bowla! Hoppas att vi vinner.

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback