A rush of blood to the head

Det är vår ute hörrni! Sol och plusgrader, och idag när jag åkte till veterinären med Ansgar så hade jag på mig min vårjacka för första gången i år. Kändes fint.
 
Hos veterinären gick det bra, blir alltid så stolt över Ansgar. Han var lugn och lät veterinären klämma och kolla, och så höll han sig nära mig hela tiden. Älskade lilla hjärtat. Vi ska iallafall smörja med samma savla som vi hade i somras, så hoppas vi på att det försvinner. Kommer eksemen tillbaka igen får vi böja fundera på om det är någon typ av allergi han har.
 
 
Det totala kaoset på köksbordet. Och dricker så mycket bubbelvatten medans jag skriver? Då är det bra att hemköp har 3 för 20:-. Nu ska jag fortsätta att plocka iordning här hemma, för ikväll kommer Jonna hit och då ska vi dricka vin! Imorgon ska jag äta lunch med Marie, och i helgen ska jag på fest. Jag och Maria har planerat att "shine lika fairies" efter en video vi såg på fabecook; vi kommer äga. Och just det, på söndag fyller jag år också.

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback