2017-04-11

Istället för att sova kan en alltid slänga ihop ett snabbt litet blogginlägg. Så, hej allihopa! Det är lördag och folk är ute och halloweenfestar men eftersom jag är en hårt arbetande kvinna (skojar) så ska jag upp kl. 06:00 imorgonbitti (ej skämt). Hade hellre varit på halloweenfest. Nåja, livet är inte alltid en bal på slottet.
 
(att min nya frill exakt ser ut som Jonathan Lejonhjärtas?? fast svart då såklart.)
Den kommande veckan jobbar jag bara tre dagar och sen tar jag med mig C och åker till London! Vi impulsbokade för typ tre veckor sedan, och allt började med att jag såg en väska på primark som jag absolut ville ha, så då kände vi liksom att tja, varför åker vi inte dit och köper den. Något i den sitVi ska i alla fall chilla runt och dricka öl och sådär. Ska bli mysigt att visa C London, för jag har ju varit där en åtta gånger eller någonting och han har varit där noll.
 
Jag ska även visa er före- och efterbilder av vår lägenhet för nu är den helt iordningfixad! ska bara orka ta kort och sådär, hehe. Håll ut!

Kommentarer
2017-11-05 @ 09:46:46

åh vad kul med London!!! Och är så pepp på att se bilder av lägenheten!!!!


Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback