Bra start på morgonen

Hej!
Det här att jag ställde klockan på 09 trots att jag jobbar kväll (börjar kl. 13 så brukar sova till iaf 11:30 hehe)! Inte för att jag hade något val i och för sig utan för att jag måste förbi skolan och förnta mitt busskort för imorgon ska jag börja på en kurs för att bli en bättre handledare åt sjuksköterskastudenter. Jobbigt att den är i Eskilstuna men helt okej då den går på kvartsfart och det bara är en träff i månaden i skolan.
 
 
När jag ändå gick upp i tid så passade jag på att äta lite frukost, lyssna på nice musik och läsa bloggar. Dock att spotify hackar satan pga att vi har så SJUKT dåligt internet... Är lite orolig inför hur detta ska bli om/när jag behöver ladda ner artiklar och sånt till skolarbeten. Kommer seriöst att få gå och sätta mig på jobbet för att kunna ladda ner utan att behöva vänta en halvtimme. (alltså den här bilden ovan laddade jag ner från min drive och det tog PÅ RIKTIGT fyra minuter, och då är det liksom en mobilbild???) DÖR.

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback