On the other side

Hej!
Hade ju tänkt att visa er runt i lägenheten men kom på att alla rum inte alls är klara... Köket ska helt göras om, vi ska få golven bytta och så ska jag och C även tapetsera om. I vardagsrummet ska tavlor hängas upp och vi ska under våren både byta matta och gardiner, men kan såklart visa de hörnor av rummet som faktiskt är klara, som musikhörnan och min rensamling som har fått en alldeles egen plats! I gäst/pysselrummet måste jag VERKLIGEN organisera upp lite pga grejer överallt och toaletten ska vi fixa lite till med (har tänkt att fästa upp fejkmurgröna för att göra den lite roligare. Har världshistoriens tråkigaste badrum, även om det ser 100% bättre ut nu än när vi flyttade in). Även i sovrummet ska tavlor och en spegel sättas upp ,en pall ska införskaffas och gardiner och matta ska bytas där också. Hallen är dock klar kom jag på nu så den kan jag faktiskt visa upp! Det får bli nästa veckas projekt.
 
Annars jobbar jag hela helgen men är ledig på tisdag så då ska jag nog spela sims och kanske gå ut och fånga några pokémons. Finns ett så bra ställe några kilometer från oss med flera pokestopps, så det får nog bli en runda dit också.

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback