One way trigger

Känner för att blogga men har inte direkt någonting att säga? Går till jobbet och är där i tre timmar och fyrtionio minuter innan jag går hem. Väl hemma brukar jag sova någon timme, sen fixar jag med disk eller tvätt och lyssnar på podd, C kommer hem, vi äter och sen åker vi ofta och tar ett kvällsdopp. Vardagsrutiner helt enkelt men det är ju liksom inte så kul att läsa om. Finns det någonting ni skulle vilja läsa mer om? Gillar ju att skriva liksom.
 
 
I veckan händer det iallafall litegrann. Imorgon ska vi ut och äta med jobbet för att tacka av en kollega som slutar, på fredag ska jag och C ut och äta med hans mamma på Pinchos och på lördag ska jag gå ut med Maria. Längtar så mycket till detta för var längesen jag var ute. Kommer bli bäst!

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback