Back @ work

Avklarade 1 timme och 54 minuter (prick!) på jobbet idag. Det var SÅ kul att vara tillbaka igen. Tog lite blodprover, åt frukost och sen var det dags att gå hem, haha. Känns så knäppt att vara där mindre än två timmar, men I guess att det är bra att börja långsamt. Ska jobba lördag-måndag också så det blir bra. Tänker rent spontat att jag jobbar 25% i två veckor och om det känns bra kan jag gå upp till 50%. Det återstår att se helt enkelt.
 
Nu väntar jag på att C ska komma hem om en sisådär 45 minuter så att vi kan börja tacokvällen! Är oförskämt peppade på detta men det var så längesen jag åt tacos. Borde vara lag på att äta tacos minst en gång i veckan. Tänker på när jag och min syster var hemma själva när jag bodde hemma och vi åt tacos fyra dagar i rad. Så bra grej!
Imorgon ska vi till Ken och Angelica och grilla, och på söndag ska C ta med mig till ett naturreservat. Så himla mysigt. OCH VET NI VAD MER? Idag är det bara två månader kvar till freakin ROSKILDE! Har så svårt att fatta att detta verkligen kommer hända, att vi ska dit! Blir het fnissig när jag tänker på det.
 
Hoppas att ni får en finfin helg! 

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback