Will you be my bonfire?

Jistaness vilket väder det har varit som denaste dagarna, lika varmt inne som ute nästan.  Högsommarvärme hej! Blir så frustrerad i denna värme att vattnet inte har uppnåt mänskliga badtemperaturer ännu, som den knubbsäl jag är så längtar jag så tills badsäsongen är igång. Det kan ju iallafall vara minst 17 grader i vattnet, det känns som en minimitemperatur för min del.
Jag har hunnit spendera lite tid på balkongen, som vi har fått iordning helt nu med blommor och soffdyna, och så har jag spenderat en kväll ute i trädgården där jag och Jonna drack lite öl och snackade Roskilde och annat strunt. Så lyxigt att ha en trädgård att sitta i och inte bli störd av massa random människor, även fast jag är lite nervös att vår hyresvärd ska komma ut dit (hon är absolut inte elak, bara jag som blir nervös kring henne just för att hon är vår hyresvärd haha).
 
 
Imorgon ska jag, C, Maria och Ken på kryssning för att se Miss Li! Aldrig varit på en konsert på en båt innan så det ska bli minst sagt spännande. Peppar redan nu med att lyssna och dricka en folkis, det gäller att börja i tid (obs skoja). Ikväll ska vi därför bara vara hemma och ta det lugnt, kolla på serier och eventuellt äta popcorn! Och hallå just det idag klickade jag hem ett par platåsandaler!!! Alltså har letat så himla länge och så idag när jag var inne på H&M's hemsida så hittade jag dom av en slump. Blev så glad! Kommer äga i dom så hårt i sommar!
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback