SEMESTER!

Nu har denna lilla panda semester i TRE OCH EN HALV VECKA!!! Har inte riktigt fattat det för har alltid haft sen semester innan så känns superknepigt att ha tidig, men också väldigt skönt. Ska ju förhoppningsvis plugga i höst så då gör det ingenting att jag har tidig i år.
 
Mina semesterplaner innehåller bland annat Budapest, Cityfestivalen och Power meet. Och såklart en massa häng på min djungelbalkong där jag ska ligga och läsa böcker, äta vattenmelon i mängder och lyssna på sommarprat. Ser fram emot Markus Krunegård och Anna Ternheims. Vill också bli lite mer aktiv här på bloggen under tiden då jag faktiskt gör andra saker än att jobba, men vet inte riktigt vad jag ska skriva om? Tips?
 
Nu rullar jag hem till min familj för att fira midsommar innan det är dags att ta flyget till Budapes!

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback