Håret!

1. Blev supernöjd med håret så här får nedan får ni en bild på det. Lite knepigt ljus och kanske skarpare än irl, men ni ser ju ändå liksom!
 
 
2. Egentligen skulle jag ha pluggat hela kvällen, men det gick inte så bra då jag efter ett tag försökte ordna iordning mitt kommentarsfält som av okänd anledning hade gått totalbananas! Är absolut inte nöjd som det är, men hundra gånger bättre än vad det var när jag började, så, alltid nått.
 
3. Imorgon är det heldag i skolan, på fredag förmiddag är det fix med gruppuppgift och på kvällen ska jag jobba på infektion! *money money*

Kommentarer
2016-10-13 @ 16:41:42

pluggar du heltid nu eller pluggar du deltid och jobbar deltid? Och vad är det du pluggar? Har inte riktigt hängt med! Puss <3

Svar: Nope, jag pluggar 100%, men hoppar in och jobbar lite extra (antingen på psyk eller infektion) ibland när jag blir tillfrågad och känner att jag har tid. Vidareutbildar mig till psykiatrisköterska, den utbildningen är ett år så är förhoppningsvis klar i början på sommaren om allt går vägen :)
Cheapo Starfighter


Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback