Stäng igen stan

Utbildningen börjar närma sig slutet. Tänk vad detta år har gått fort! Förhoppningsvis får jag gå upp och opponera med min uppsats nästa vecka (!!!), och den 17/4 börjar praktiken på bup. Det ska bli så himla intressant.
 
Just nu sitter jag och skriver på uppsatsen och lyssnar på Solens nya album. Alltså, ni som inte gjort: gör det! Så nedrans bra! Och apropå musik, i måndags skulle ju jag och Maria gått och kollat på Johnossi, men den blev inställd pga sjukdom och framskjuten till november. Nu har vi ju iallafall något att se fram emot i vinter å andra sidan. På fredag åker jag till Stockholm på en liten miniweekend. På fredagen ska jag och Panda-Emelie gå på Miss Li, och sedan på klubb Stay shoreline. Vi ska dock ta det lugnt, för på lördagen vi rocka våra "team internet"-tröjor och kanske hänga på ett fik eller jaga pokémons innan vi på kvällen går på hyllningsfest för kent på debaser. Helfestlig helg med andra ord!
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback