Lite bloggplaner đŸŒ

Hej hej!
 
För prick en vecka sedan hade jag och C julfest hemma hos oss. Tog massa bilder sÄ ska försöka visa dom sÄ snart jag kan. Min bror Martin kom ner till festen och han lyckades fixa sÄ att vÄrt internet funkar lite snabbare, jag kan alltsÄ ladda upp bilder till bloggen utan att, pÄ riktigt, behöva vÀnta i fem minuter (+ att vi numera ocksÄ kan kolla netflix pÄ apple-TV)! SÄ, nu har jag lite planer pÄ att börja visa upp vÄr lÀgenhet! Vi har ju bott dÀr sedan i augusti i Är och nu Àr nÀstan renoveringen klar förutom köket som ska göras om i vÄr. Men kan ju visa upp det som Àr klart. Vad vill ni se först: hall, sovrum, gÀst/pysselrum, bibliotek eller vardagsrum? Ska försöka fixa detta sÄ att det kan komma ett första lÀgenhetsinlÀgg pÄ tisdag. Vad tror ni om det gullisar?


Kommentarer
2017-12-17 @ 20:24:55

Ă„h ja vad kul! Är sĂ„ nyfiken pĂ„ lĂ€genheten! Vill se massor bilder!


Kommentera:

Du heter:
Kom ihÄg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback