Greetings from the bathtub!

 
Igår kom Jonna hem till mig och vi drack vin. På tiden, för vi har inte kunnat/hunnit ses sedan i december, ej okej! Såklart var vårt party animal laman Georgious Adamopolus (döpt efter en läkare jag träffade en gång, haha) med. Ingen fest utan honom! Vi växlade mellan att prata om fett seriösa samtal till ja, mindre seriösa haha. Kollade på livelåtar sedan kents turné, och när vårt vin var slut men vi fortfarande ville dricka mer kom jag på att jag hade liiite Galliano kvar, samt en flaska med Smirnoff. Som ni kan förstå åkte bägge fram, och vi tog en liten shot av bägge. Uh, alltså, så äckligt. Sen var klockan helt plötsligt 02 och Jonna tog en taxi hem, och jag stupade i säng.
 
 
 
Idag var jag inte så pigg, men absolut inte så bakis om jag trott. Kunde ju utan problem både äta och dricka vatten (kan jag inte göra om jag är för bakis), så jag beställde pizza och sen har jag legat resten av dagen i soffan och kollat på netflix. Nu sitter jag i badet, upptäckte dock till min förskräckelse att alla mina badbomber var använda, så nu har jag klickat hem ett par nya, samt en lotion, ett schampo och en duschtvål från lush! Klockan är ju inte allt för mycket, men ska bada klart och sedan lägga mig i sängen och läsa. Imorgon jobbar jag kväll och på söndag dag på 96an. Så kul!
 
Hoppas att ni får en trevlig helg! xoxo

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback