Torsdag

Bor numera vid mitt köksbord. Här sitter jag och letar och läser atiklar, dricker te och letar efter intervjupersoner. Snart har två veckor av uppsatskursen gått, vilket innebär att det bara återstår åtta veckor! Blir lite stressad när jag tänker på det för vet inte alls hur jag ligger till, men ska träffa min handledare imorgon för en avstämning.
 
 
Det börjar bli vår ute hörrni! Även om det fortfarande är minusgrader ibland så är det ljusare. Jag påverkas inte av att det är mörkt på vintern, men det är såkart att det är trevligt när det fortfarande är ljus kl. 16:00. Det kommer nog gå snabbt, och vips så är det vår utan minusgrader och jag kan byta ut vinterjackan och halsduk mot vårjacka och sjal. Finfint kommer det att bli!

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback