Sköna maj, välkommen!

Hedwig ligger och snarkar i sin elementsäng, C chillar och jag sitter framför datorn med en ansiktsmask. Idag har vi varit och veckhandlat och gjort upp en "matsedel" för de kommande tre veckorna. Så skönt att ha bestämt vad en ska äta varje dag och slippa komma på det samma dag eller dagen innan. Kan rekommendera! Om ni är nyfikna så står det bland annat göttfärslimpa, wok, lasagne och kikärtsbiffar på menyn. Inte helt fel! Tack C för att du är så bra och lagar all mat (är så bortskämd och väldigt tacksam).
Annars är jag ganska pollentrött, är superkliig i ögonen och täppt i näsan. Tycker så synd om mig själv denna tiden på året men tycker ändå att det är tillåtet.
 
 
 
Idag är det ju även första maj, och jag hoppas på att all pollen försvinner imorgon och att det ska bli parkhängsväder exakt varje dag! I Maj ska jag även åka på två! kryssningar. En tillsammans med C och mina vänner då vi ska se Miss Li, och en med jobbarkompisarna i slutet av månaden. Kommer nog bli himlans kul!

Kommentarer

Kommentera:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (visas ej)

URL/Din bloggadress:

Skicka:

Trackback